HTML

Webnegative Contest: az ötödik Te magad légy :)

2008.02.15. 01:45 webnegative (törölt)

A verseny ismét jó napot zárt. Tőmondatokban elregélve eképpen nézett ki az elmúlt 24 óra. Új versenyző. Sok látogató. Magas szavazási hajlandóság. Sok olvasó. Hibajavítás.

Az ötödik webnega oldalt ugyan én csináltam, de az nem számít. A versenykiírásban is szerepel, hogy a zsűri csak szemléltető oldalakat csinálhat. Ez alól én sem vagyok kivétel.

Egy szóval az eddigi négy versenyző ma ötre bővült (és az ötödik más lett, nem én), ugyanis becsatlakozott Skájvoker is egy érdekes honlappal. Tehát a díjak nem maradhatnak gazdátlanul. Pontosan annyi pályázat van, mint amennyi a díj. Már csak az a kérdés, hogy ki kapja és melyiket :)

Négyszemközt elárulom, hogy a ma beérkezett pályázatban volt egy érdekes kép (1.36MB), amelynél nem tudtam eldönteni, hogy a kép preparálva van-e, avagy sem. A szerveren lévő ClamAV és a deszktopon dohogó víruskutyám sem talált benne semmi kivetnivalót, de amikor hexeditorral belepilláztam, akkor érdekes dolgokat láttam benne. Nem szeretek tömegesen fertőzni, ezért újragányoltam a layereket (44 db) az animált gifben és optimalizáltam. Ennek következtében a kép vesztett 0.35 MB-t a terjedelméből és eltüntek belőle az általam hibának kikiáltott részek is. Gondolom, hogy rémeket láttam. Minden esetre érdekes volt.

Ma is kb 1000 találat fölött kapott az oldal. A számláló átlépett a bűvös 10000-en.  Ez két hét alatt nem is olyan rossz tekintve hogy szavazni 12-e óta lehet csak és a pályamúvek nélkül mindössze egy lapot tesz ki az egész. Az első 36 órában 295 szavazat érkezett, míg az elmúlt 24-ben 120. Így két és fél nap alatt 415 szavazattal járultak hozzá a látogatók a versenyhez. Ezúton is köszönet érte.

A publikált forrásokat HTML 4-ről XHTML-re upgradeltem, ami kb 10 percet vett el az életemből. Mellesleg már a PHP nl2br()-je is XHTML szerint górja a <br />-t, ami a HTML 4-ben nem elfogadott, csak a <br>, és köhög érte a validator meg félrekezelik a böngészők.

A versennyel kapcsolatos dolgok már az első pillanattól kezdve jobban alakultak, mint azt reméltem.

  • A indulás jól sikerült, mert időben publikálva lett a versenykiírás és a dizájn. A dizájn azóta sem változott, csak a dobozokat pakoldgattam jobbra-balra az oldalon.
  • Mindjárt az első héten meglettek a zsűritagok (Tombolda, Mefi, Milu) gazdagodtunk egy partnerrel (Retro Contest).
  • A második héten lett két szponzor és beérkezet hat pályázati anyag és kikerültek az internetre. Elkészült a szavazó és sokan használták is.

Még van egy hónap a beadási határidőig és máris valódi verseny van. Szóval minden megvan, ami kell. Díjak, versenyzők és látogatok.  Ennél többet már kívánni sem lehet, csak még több versenyzőt, díjat és látogatót. :)

Az abszolút toplista jelenleg így néz ki:


Értelmezése: oldal (pont/szavazat). Új belépő a Skájvokeres honlap, amúgy  a helyzet nagyjából változatlan, mert egy-két tizedes elmozdulások voltak csupán. 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny programozás webdesign

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása