HTML

Rejtett reklámok

2008.02.20. 11:45 webnegative (törölt)

Amikor beérkeznek az egyes pályamunkák, megnézem az odalak és képek forrását. Már írtam egy régebbi bejegyzésben, hogy keresem a rosszindulatú kódokat, preparált képeket, a szerzőre való utalást és az oldalról kimutató linkeket.

Ma szembesültem azzal, hogy nem voltam elég alapos, ugyanis az egyik oldal igen nagy felületen hirdetett egy-két szolgáltatást. Nem kattintható hivatkozás, hanem bannerekben felbukkanó, teljes értékű információk képében. Erre az egyik szponzor hívta fel a figyelmemet, méghozzá jogosan.

Ebből adódóan a délelőttöm egy részét bannerek barkácsolásával töltöttem. Mindnehonnan eltávolítottam a cégekre való utalásokat, az eredetinek megfelelően animált gifként felülírtam a régi bannereket.

Ez azért nem jár kizárással, mert egyrészt a szabályzatban nem volt benne, másrészt láthatóan nem szándékos kihágásról van szó.  Legközelebb jobban oda kell figyelnem a képek tartalmára is, nem csak a forrásrkódokra.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám verseny szabályzat moderáció

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása