HTML

Van, aki lemond a nyereményéről

2008.04.10. 22:15 webnegative (törölt)

Mindenki boldog az ő nyereményével. Vagy nem? Az egyik nyertesünk (Godó Ágnes, Gagyiweb, legjobb dizájn) ugyanis pár napja írt egy szívhezszóló levelet, hogy lemond a nyereményéről Muhel Dániel javára.

Muhel Dánielről annyit tudni kell, hogy az ő munkái lettek már egyszer kizárva a versenyből csalás miatt (amelyet ő is elismert). Ezután volt könyörgés, fenyegetőzés, igérgetés, miegymás.  Végül is két hét után nulláról kezdték a lapjai a versenyt. Kapott egy lehetőséget.

Dánielünk a versenybe visszakerülés után ingyenes tárhelyen elhelyezett oldalakon kérte a vakon szavazást (amelyet hamar szűrni kezdtünk), majd egy két zárt fórumon tette ugyanezt. Szépen lassan mindegyik hamis szavazatát sikerült izolálni.

Végül is a munkái nem nagyon rúgtak labdába a végeredménynél, ezért nem is tartottam szükségesnek foglalkozni a dologgal egy külön publikációban.

Egészen pár nappal ezelőttig abban a tudatban éltem, hogy minden rendben van. Ekkor érkezett ugyanis egy richter.hu-s e-mail címről egy levél, méghozzá A.Godo előtaggal és persze Godó Ágnes írta.

Szó szerint lemondott a megnyert domain névről a már fent is említett Muhel Dániel javára. Miután  a versenyző nem erről az e-mail címről küldte be a pályázati anyagot, ezért a mindjárt meg is kérdeztem e-mailben, hogy megerősíti-e a másik címről küldött kérését, avagy sem. Amúgy is vicces, hogy a két ellenfél egymás között lemond, amikor a nyertes láthatólag nagyon örült a nyereményének.

A válasz persze hozta a papírformát. Nem ő, vagyis mint versenyző és nyertes mondott le, hanem valaki "megtréfálta" biztosan.

A richteres e-mail címmel ezalatt leveleztem (és valóban kreált valaki egy ilyem e-mail címet). A hitelesített levél miatt tartottam magam az etiketthez, de a dolog már olyan sánta volt, hogy egy lovat ezért már agyonlőttek volna.

Kiderült, hogy a nyertes csípőből tudja, hogy az egyik vesztes hol lakik, mi az elérhetősége pedig még csak nem is azonos városról van szó. Sőt. Még azt is tudta a nyertes (Godó Ágnes), hogy a vesztes (Muhel Dániel) milyen domain nevet szeretne regisztrálni.

Amugy az már fel sem tünt Muhel úrnak, hogy a levelezést a @webnegative.com-os e-mail címről áttereltem az azonos kezdetű, de @iQnegative.com-os címre. :) Pancser :)

Ezeknek az információknak a tudatában lazán beregisztrálhattam volna a domain nevet, de nem tettem. Így eloroztam volna az áhított nevet Dániel elől, de egy pitiáner csaló még ennyi ráfordítást (1000 Forint) sem érdemel meg.

11 komment

Címkék: verseny csalás nyeremény webnegative átruházás muhel dániel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

webnegative (törölt) · http://www.webnegative.com 2008.04.11. 13:49:55

Te Buborék kartárs(nő)... Mikor honosítod a kommentjeidben az új webcímedet? :D

webnegative (törölt) · http://www.webnegative.com 2008.04.11. 13:50:31

Amelyről tulajdonképpen lemondtál Dániel úrfi javára :D

Porcelán az elefántboltban 2008.04.12. 02:51:39

Honlap under construction. Ha lesz annyi, hogy érdemes kitenni, akkor kipakolom.
:)

mecs. · http://www.kinalat.com/blog 2008.04.14. 14:55:01

Nah ez készzzz :DDD
Megint akciózott Mr. Muhel
Ezt már tényleg sokk :D

webnegative (törölt) · http://www.webnegative.com 2008.04.14. 15:00:39

Lassan mindenhonnan kivágják a fickót. Aztán majd ül a gépe előtt és siránkozik, hogy milyen szemét a világ.

mecs. · http://www.kinalat.com/blog 2008.04.14. 15:51:58

Na igen... a világ sokszor szemét, de legtöbbször azzal aki megérdemli.

Csak azt nem tudom felfogni, hogy neki most ennyire szüksége volt arra a domainre vagy csak élvezi ha valahol bekeverhet ?

#

webnegative (törölt) · http://www.webnegative.com 2008.04.14. 19:54:46

Ezt nehéz lenne megmondani. Nem hiszem, hogy egy domain beregisztrálása földhöz vágta volna anyagilag a családját. Inkább a kavaráson és a bosszún volt a hangsúly.

Muhel Dániel 2008.04.18. 05:01:30

Öcsém
Ez félreértés
Én írtam godó ágnesnak IWIWEN, hogy nem-e átadná a nyereményét nekem..
Írt, hogy milyen címre írjon, megírtam a webnegative mailcímét.
aztán kérte az adataim
meg hogy milyen domain nevet akarok regisztrálni

Én ebbe csak ennyit csináltam , mondta hogy elküldte az emailt.

Mondtam ok.
nemtom mi a rákot kell rólam egy egész blogot írni
de ez kibaszott nagy kibaszás

küldjek bizonyítékos képeket? mert megmutatom szivesen!!!

Danika.. 2008.04.18. 05:24:25

Most akkor mondja már meg nekem valaki, hogy miért kell engem mindig átb*szni?
és mért kell rólam olyat állítani ami nem is igaz?

webnegative (törölt) · http://www.webnegative.com 2008.04.18. 09:02:58

Levél is érkezett 5:12-kor, 5:14-kor és 5:18-kor (nagyjából azonos tartalommal), plusz kommentben is 3-szor be lett küldve 5:16-kor, 5:17-kor és 5:23-kor (ez utóbbi kimoderálva). A történethez hozzá tartozik, hogy Godó Ágnes használatba vette a www.buborek.com webcímet, amely jogos nyereménye és amelyről nem mondott le. Mindezt úgy tettel, hogy a versenyhez megadott (nem Richter.hu-s) e-mail címén leveleztük le.

--- LEVÉL ---

Na hali

olvastam a blogot

nézd miket csatoltam az emailhoz:

és akkor egy kis bizonyíték, ok nékül talán nem kéne ilyen blog információt
írni!
:

Első iwiwen írt üzenetem Godó Ágnes számára:
-------------------------------------------------------
Üzenet szövege

Szia!
Olvastam a webnegative.com oldalon, hogy nyertél egy domaint
Gratulálok.

Érdeklődni szeretnék, hogy te neked szükséged van e arra a domainra? fel
tudod -e használni, vagy nem tudsz vele mit kezdeni?

Ha nem tudsz vele mit kezdeni, odatudnád e nekem adni?

légyszi válaszolj, fontos
én weblapszerkesztéssel foglalkozom, és jó volna egy domain!
-------------------------------------------------------
ERRE Ő EZT VÁLASZOLTA:
Szia!

Neked adom.

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Második általam írt levél:

Szia!

Akkor hogy tudnánk ezt elintézni?

Szólj ha megvan a domain, add meg a belépési adatokat, és átírom a
nevet,címet, meg minden adatot a sajátomra, ha így megfelel..

Ha kérik tőled a domain nevet, hogy mi legyen ezt válaszold: -----.hu

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------


Harmadik általam írt levél:

De igazából az lenne a legjobb, ha te írnál a Webnegatívnak, hogy a
nyereményed (domain) át szeretnéd adni egy "ismerősödnek", és akkor a domain
regisztrálása már az én nevemen lenne, nem pedig a tiéden.
Ez lenne a legjobb

Remélem megtudjuk oldani!
köszi, szia
-------------------------------------------------------

ERRE Ő EZT VÁLASZOLTA:

Én nem igazán értek a számítógéphez,de ha a Webnegatívnek
elküldenéd az e-mail címét akkor az Outlokoon keresztül tudnék
üzenetet küldeni.Próbáltam az iwiwen de nem tudtam elküldeni.

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Negyedik általam írt levél:

-------[kukac]webnegative.com

erre írj
-------------------------------------------------------

ERRE Ő EZT VÁLASZOLTA:
Szia Dániel!

A webnegatív kéri az adataidat,hogy a nevedre írják a domaint,
gondolom kellene az e-mail címed is.

Ötödik általam írt levélben a címem és az email címem van.

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Hatodik általam írt levél:

Szia
És szeretném megkérdezni, ha minden oké lesz, hogy mivel tudom meghálálni
ezt a domain nevet?

ERRE Ő EZT VÁLASZOLTA:

Szia

Nem kell érte semmi.A webnegative szeretné tudni,hogy
milyen domain néven szeretnél regisztrálni.


-------------------------------------------------------

ERRE Ő EZT VÁLASZOLTA:
Szia

Nem kell érte semmi.A webnegative szeretné tudni, hogy
milyen domain néven szeretnél regisztrálni.

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Hetedik:

Szia.

Oké, akkor köszi

a domain név: -----
végződés: .hu

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Nyolcadik:
NEE!
a ----- helyett legyen inkább ----------.hu
ha még nem küldted el az emailt
ha elküldted, akkor sincs baj.. de jobb lenne a ----------

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------

Kilencedik:
Érdeklődök, hogy melyik domain nevet írtad nekik, mert később megbántam a
-----------t, jó a ----- bocsi a sok variálásér, de örülök hogy lesz
végre domainom )

-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------


És akkor kérdezem, hogy milyen jogon írtok ti rólam egy nagy blogot,
ráadásul még a googléba is beszemetelve engem?
Ez kibasz*s.
Godó Ágnes megszívatott engem.

Én csak iwiwen leveleztem vele, semmi más emailról nem írtam senkinek!

--- LEVÉL VÉGE ---

A csatolmányok:

www.webnegative.com/2008-01/vacak/egy.jpg
www.webnegative.com/2008-01/vacak/ketto.jpg
süti beállítások módosítása